Om os

Om Ejendomspartner Danmark

Ejendomspartner Danmark startede den 16. marts 2017 som Boligforeningernes Samhandelsforening, der var en handelsforening for håndværkere. Formålet var at sikre bedre indkøbspriser og adgang til professionelle rådgivere.

Undervejs blev vi kontaktet af et boligadministrationsselskab, som ønskede at skabe mere værdi for de beboere, de administrerede, ved at give dem adgang til vores engrosaftaler.

I dag hjælper vi bestyrelser og administratorer med at skabe værdi for boligforeninger.

Vores sparring og løsninger har til formål at sikre boligforeningernes økonomi og ejendommenes værdi bedst muligt.

Vi er foreningens mand, hvor bestyrelsernes ønsker og behov er i centrum.

En ejendom er unik. Vi sætter en ære i at give jer den rigtige personlige sparring om ejendommens behov, og sikre optimale løsninger til de bedst mulige priser.

Hos Ejendomspartner Danmark vil man opleve fællesskabets styrker, men stadig blive behandlet individuelt.

En foreningsmægler er en aktiv sparringspartner og foreningernes mand. Vi sikrer opfyldelse af de behov og ønsker, bestyrelsen har til vedligeholdelse og udvikling af dens ejendom.

Vores opgave er at minimere bestyrelsens tidsforbrug og bekymringer.

Hvordan skaber vi værdi?

Hvad er Ejendomspartner Danmark

Ejendomspartner Danmark er en netværksoperatør. I praksis betyder det, at vi aktivt har udvalgt vores leverandører i et netværket, som består af solide, seriøse og kvalitetsfokuserede virksomheder, der kan yde service til gode priser. Derved kan vi altid tilbyde en kunde den helt rigtige service og den rigtige leverandør. En leverandør, der har kundens interesser for øje, og som arbejder på at skabe langsigtede relationer.

Vores opgave er at sikre, at en bestyrelse for en andels- eller ejerboligforening eller en ejendomsejer vælger den rigtige løsning første gang. Og vi kan til ejendomsadministratorer skabe mulighed for, at de kan tilbyde deres kunder en ekstra service på et højt kvalificeret niveau. Uden udgifter for deres virk-somhed og med reduceret tidsforbrug.

Vi har samlet de mest kvalificerede rådgivere og håndværkere, der står klar til at stille den løsning, slutkunderne har behov for, til rådighed. I en god kvalitet, med fokus på den gode service og til en god pris.

Vi kan således tilføre andels- eller ejerboligforening og en ejendomsadministrator adgang til de bedste håndværker- og rådgivningsydelser, I en høj kvalitet og til en god pris. Et initiativ, der for andels- eller ejerboligforening kan sikre, at de får mere ud af deres ejendom, de investerede midler og den løbende drift. En ejendomsadministrator kan fastholde eksisterende kunder og medvirke til at tiltrække nye.

Kontakt os for at høre mere

Man kan også illustrere vores rolle således:

Til Ejendomsadministratorer

Ejendomspartner Danmark tilbud kan i forhold til en ejendomsadministrator supplere deres nuværende serviceydelser, og vi konkurrerer ikke med deres egne tilbud. Vores løsninger sikrer en høj, ensartet kvalitet for deres kunder og samtidig arbejder vi løbende med at tilpasse arbejdsgange.

Vi kan tilbyde en andels- eller ejerboligforening og en ejendomsadministrator en all inklusiv service, en a la card løsning eller blot en sekund opinion, hvis de foretrækker det. Vi kan blive en ejendomsadministrators samlede tekniske afdeling, eller vi kan supplere med en service eller to, som de ikke har og som de ikke har muligheder for at opbygge. Vores moderne og gennemprøvede moduler kan fungere som fleksible løsninger, der supplerer deres forretning  fra der, hvor en ejendomsadministrators kerneydelser i dag stopper ud til hvor en bestyrelses behov ophører.

Ejendomspartner Danmark flytter af principielle årsager ikke en kunde fra en administrator, vi samarbejder med, til en anden administrator, vi samarbejder med.

Hvem er vi?

Ejendomspartner Danmark er leverandør til specielt andels- og ejerboligforeninger samt mindre ejendomsvirksomheder. Ejendomspartner Danmark er en netværksoperatør, der virker som en supplerende partner til bestyrelser, rådgivere og ejendomsadministratorer. Vi supplerer bestyrelser i andels- og ejerboligforeninger samt ejendomsvirksomheder fra det punkt, hvor en administrators ydelser normalt stopper, til det punkt hvor bestyrelsens eller ejerens behov er opfyldt.

Lukas Hansen

Salgs- og udviklingsdirektør

Lukas har 4 års erfaring fra verdens største forretningsnetværk (BNI), hvor han har siddet som assistent director. Her har han fået en passion for at forbinde virksomheder og kunder, således at der etableres relationer, der skaber de rette kvaliteter og værdier for parterne. Herudover har Lukas ca. 30 års erfaring indenfor salg, indkøb, optimering og LEAN. De seneste 6 år målrettet ejendomme og ejendomsdrift. Som optimeringsnørd kan Lukas altid finde steder, hvor tingene kan blive bedre. Og med et win win mindset har han fokus på at engagere alle i at skabe et godt resultat.

Vores værdier

Ejendomspartner Danmark har den holdning, at man skal stå ved sine værdier, og leve op til dem i hverdagen. Kun på den måde har virksomheden en overlevelseschance på længere sigt. Vi står ved vores værdier og er stolte af dem.

Vi mener, at

Troværdighed

Ordentlighed

Gennemsigtighed

Kvalitetsfokus

Fremtidsparathed

er de værdier, som vores virksomhed bygges på, og det er de værdier, vi vil måles på.

book et møde

Bliv medlem

Bestyrelserne i andels- og ejerforeninger kan blive medlem af Ejendomspartner Danmark. Det samme kan private og almene udlejere.

Kontakt os for et medlemskab. Første møde er altid gratis.

Vi kan efter ønske tilbyde et digitalt møde eller et fysisk møde.

Vi kan hjælpe med:

At skabe værdi for boligforeninger

At tilbyde sparring og løsninger, der har til formål at sikre boligforeningernes økonomi og ejendommenes værdi bedst muligt

At være foreningens mand, der sikre at bestyrelsernes ønsker og behov er i centrum

At give jer den rigtige personlige sparring om ejendommens behov, og sikre optimale løsninger til de bedst mulige priser

At give jer mulighed for at opleve fællesskabets styrker og fordelspriser, men stadig blive behandlet individuelt

Ejendomspartner Danmark er en foreningsmægler, der er en aktiv sparringspartner og foreningernes mand. Vi sikrer opfyldelse af de behov og ønsker, bestyrelsen har til vedligeholdelse og udvikling af dens ejendom. Foreningsmæglerens opgave er at minimere bestyrelsens tidsforbrug og bekymringer.

Kontakt os for at høre mere

Bliv partner

Velkommen til et lettere og mere struktureret samarbejde for leverandører til ejendomsbranchen.

Vi kan efter ønske tilbyde et digitalt møde eller fysisk møde.

Leverandører kan i samarbejde med Ejendomspartner Danmark indgå i et samarbejde med andre leverandører, der tilsammen skaber et fuldt program af ydelser til ejendomsejeres behov.

I fællesskab, og med forståelse for ejendomsbranchens behov, kan vi sammen tilbyde de ydelser, ejendomsejere har i et marked med stadig flere krav.

Det er billigere for leverandører at indgå i vores samarbejde og dele markedsføringsomkostninger på en smartere måde end ved at gøre det individuelt. Samtidig opnår vi en markant stærkere løsning til administratorer og ejendomsejere. De får en samlet PA funktion til både dem og deres bestyrelser, der samtidig kan validere løsninger og koordinere disse for bestyrelserne.

Se her, hvordan vi arbejder for ejendomsejere.

Vi udvælger altid leverandører ud fra følgende:

Kundeservice skal være i fokus

Vi har fokus på gode pålidelige leverandører, der har konkurrencedygtige priser

Vi søger aktive samarbejdspartnere, der har interesse i at deltage i at levere værdiskabende løsninger til ejendomme i et stadig mere krævende marked.

Derved finder ejendomsejeren i netværket altid den rigtige leverandør. En leverandør, der har kundens interesser for øje, og som arbejder på at skabe langsigtede relationer.

Leverandører, der ikke lever op til disse værdier,  kan ikke blive medlem af vores netværk. Læs mere om vores værdier.

Ejendomspartner Danmark forbeholder sig retten til at afvise virksomheder, der ikke kan eller vil leve op til de krav, der kendetegner en solid,  seriøs og kvalitetsfokuseret virksomhed,  der yder god service til gode priser.

Kontakt os for at høre mere

Vilkår og betingelser

Ved at anvende www.ep-dk.dk (“Hjemmesiden”) accepterer du at være bundet af og acceptere følgende vilkår og betingelser. Læs dem venligst omhyggeligt.

Ansvarsfraskrivelse i forhold til information på denne hjemmeside

Al information på Hjemmesiden er beregnet til generel information. Det er ikke en erstatning for konkret rådgivning om de faktiske behov i en ejendom. Rådfør dig derfor altid konkret med de leverandører, som Ejendomspartner Danmark samarbejder med. Oplysningerne på webstedet er således kun til orientering.

Kundeanmeldelser afspejler individuelle oplevelser og er muligvis ikke typiske. Individuelle resultater kan variere. Der er ingen garanti for, at disse oplysninger er nøjagtige eller fuldstændige.

Meddelelse om ophavsret i forhold til Hjemmesideen

For alle design, tekst, grafik, billeder og arrangementer på denne hjemmeside er ophavsretten beskyttet. Det er tilladt brugere elektronisk at kopiere eller udskrive dele af denne Hjemmeside til deres egen personlige, ikke-kommercielle brug. Enhver anden brug af materialer på denne side uden Ejendomspartner Danmark’s forudgående skriftlige samtykke er strengt forbudt. Alle billeder, lyd- og videoklip tilhører Hjemmesiden eller deres respektive indholdsudbydere.

Al software, der bruges på webstedet, tilhører webudvikleren eller dem, der leverer softwaren. Du anerkender, at siden indeholder indhold og software, der er beskyttet af ophavsrettigheder, varemærker eller andre intellektuelle ejendomsrettigheder, og at disse rettigheder er gyldige og muligvis beskyttet i alle former, medier og teknologier, som eksisterer nu eller udvikles i fremtiden. Du må kun bruge indholdet på denne Hjemmeside til det formål at kontakte udbyderen af Hjemmesiden eller afgive en ordre på denne Hjemmeside og til intet andet formål. Intet materiale fra dette Hjemmeside må kopieres, reproduceres, ændres, genudgives, uploades, postes, transmitteres eller distribueres i nogen form eller på nogen måde uden Ejendomspartner Danmark’s forudgående skriftlige tilladelse. Alle rettigheder, der ikke udtrykkeligt er givet heri, er forbeholdt. Enhver uautoriseret brug af de materialer, der vises på dette websted, kan krænke ophavsret, varemærker og andre gældende love og kan resultere i strafferetlige eller civile sanktioner.

Ansvarsfraskrivelse og begrænsning af brug af Hjemmesiden og ansvar for solgte ydelser

Ejendomspartner Danmark forbeholder sig retten til at rette eventuelle fejl, udeladelser eller unøjagtigheder, vi påtager os intet ansvar for nøjagtigheden, pålideligheden eller fuldstændigheden af nogen information, indhold, materialer, tjenester, produkter, merchandise, funktionalitet eller andre ressourcer tilgængelig på eller gennem tjenesten (herunder typografiske fejl eller billedfejl), samt indholdet, nøjagtigheden eller tilstrækkeligheden af enhver tjeneste eller produktinformation, der er anført på Hjemmesiden. Yderligere kan vi ikke garantere, at Hjemmesiden vil fungere uden afbrydelse eller fejl, og vi giver heller ikke nogen garantier for tilgængeligheden eller anvendeligheden af de indkøbstjenester, der tilbydes gennem tjenesten.

Hjemmesiden påtager sig intet ansvar for konsekvenserne af anvendelsen, brugen eller misbruget af ressourcer, der er indeholdt på eller gjort tilgængelige gennem tjenesten, herunder enhver skade og/eller skade på nogen person eller ejendom.

Ejendomspartner Danmark påtager sig ikke noget ansvar for tekniske fejl eller for uautoriseret adgang til brugertransmissioner eller materialer fra tredjeparter.

Ansvarsbegrænsning

I det maksimale omfang, det er tilladt i henhold til gældende lovgivning, skal Ejendomspartner Danmark, vores leverandører, sælgere, respektive medarbejdere, embedsmænd, direktører, agenter, tilknyttede selskaber, licensgivere, co-brandere eller partnere under ingen omstændigheder være ansvarlige for nogen direkte, indirekte , særlige, strafbare, tilfældige, eksemplariske eller følgeskader, eller enhver form for skader som følge af tab af brug, tab af data, tab af fortjeneste, forretningsafbrydelse, retssager eller ethvert andet økonomisk tab, uanset om det er baseret på kontraktbrud, erstatningsansvar (herunder uagtsomhed), produktansvar eller på anden måde opstået af eller på nogen måde forbundet med brugen, driften eller udførelsen af tjenesten, med forsinkelsen eller manglende evne til at bruge tjenesten, eventuelle mangler i tjenesten eller med levering af eller undladelse af at stille enhver information, tjenester, produkter, materialer eller andre ressourcer til rådighed på eller tilgængelige via tjenesten, selv hvis de bliver informeret om muligheden for sådanne skader.

Hverken Ejendomspartner Danmark eller vores leverandører eller forhandlere garanterer rækkefølgen, nøjagtigheden eller fuldstændigheden af nogen information eller indhold, der er tilgængeligt gennem Hjemmesiden, og er ikke ansvarlige på nogen måde over for dig eller nogen anden, der måtte bruge informationen eller indholdet eller over for hvem informationen eller indhold kan leveres, for forsinkelser, unøjagtigheder, utilgængelighed, fejl eller udeladelser deraf eller i transmissionen eller leveringen af hele eller dele heraf eller for enhver skade, der opstår deraf eller forårsaget deraf.

Driften af Hjemmesiden kan blive påvirket af adskillige faktorer uden for Ejendomspartner Danmark’s eller vores leverandørers eller forhandleres kontrol.

Driften af Hjemmesiden – uanset om det er på Hjemmesiden, sidens leverandørers hjemmesider eller disses leverandørers hjemmesider – er muligvis ikke sikker. Sikkerheds- og privatlivsrisici kan ikke elimineres. Adgangskodebeskyttelse og andre sikkerhedsforanstaltninger forhindrer muligvis ikke uautoriseret adgang til materialer.

Med hensyn til produkter, varer eller serviceydelser, købt via Hjemmesidens leverandørers og disse leverandørers hjemmesider, skal Hjemmesidens parter under ingen omstændigheder være ansvarlig for nogen direkte, indirekte, særlige, strafbare, tilfældige, eksemplariske eller følgeskader, eller skader overhovedet, som følge af ethvert brugstab, tab af fortjeneste, retssager eller ethvert andet økonomisk tab, uanset om det er baseret på kontraktbrud, tort (herunder uagtsomhed), produktansvar eller andet, der opstår som følge af eller på nogen måde er forbundet med levering af eller undladelse af at stille sådanne produkter, varer eller tjenester til rådighed, selv hvis de informeres om muligheden for sådanne skader.

Ethvert ansvar fra sideparterne, samlet set, kan ikke overstige de betalinger, som er afholdt for retten til at bruge den særlige information, produkt eller service, der leveres af webstedet.

Desuden fraskriver Ejendomspartner Danmark sig udtrykkeligt ethvert ansvar for nøjagtigheden, indholdet eller tilgængeligheden af oplysninger, der findes på Hjemmesiden, hjemmesider der linker til eller fra websteder fra tredjeparter. Vi kan ikke holdes ansvarlige for nøjagtigheden, overholdelse af copyright, lovligheden eller anstændighed­en af materiale indeholdt på tredjepartswebsteder, og du giver hermed uigenkaldeligt afkald på ethvert krav mod os med hensyn til sådanne websteder.

Under ingen omstændigheder skal vi eller nogen anden part, der er involveret i at skabe, producere eller distribuere webstedet, være ansvarlige for nogen direkte, indirekte, tilfældige, særlige eller følgeskader for tab af fortjeneste, god vilje, brug, data eller andre immaterielle tab (selvom vi er blevet informeret om muligheden for sådanne skader), som skyldes

  • brugen af eller manglende evne til at bruge webstedet,
  • omkostningerne ved indkøb af erstatningsvarer og -tjenester, der er et resultat af købte data, informationer eller tjenester eller modtaget eller modtaget beskeder eller transaktioner indgået via eller fra webstedet;
  • uautoriseret adgang til eller ændring af dine registreringsoplysninger, transmissioner eller data;
  • udtalelser eller adfærd fra en tredjepart på webstedet;
  • uagtsomme eller forsætlige handlinger fra webstedet, dets direktører, embedsmænd, medarbejdere og repræsentanter eller
  • ethvert andet forhold vedrørende webstedet.

Du indvilliger i at holde webstedet, vores direktører, ledere, medarbejdere og repræsentanter skadesløse fra ethvert krav eller krav, herunder rimelige advokatomkostninger, fremsat af dig eller en tredjepart på grund af eller som følge af det indhold, du indsender til eller overføre gennem webstedet, din brug af webstedet, din forbindelse til webstedet, din overtrædelse af vilkårene for brug eller din krænkelse af en andens rettigheder.

Du anerkender og accepterer, at de begrænsninger, der er angivet ovenfor, er grundlæggende elementer i denne aftale, og tjenesten vil ikke blive leveret til dig uden sådanne begrænsninger.

Dine kontoforpligtelser

I forbindelse med din brug af Hjemmesiden accepterer du:

  • At giv sande, nøjagtige, aktuelle og fuldstændige oplysninger om dig selv som anmodet om af registreringsformularen (“registreringsoplysningerne”); og
  • at vedligeholde og omgående opdatere registreringsoplysningerne for at holde dem sande, nøjagtige, aktuelle og fuldstændige.

Du er ansvarlig for at opretholde fortroligheden af din adgangskode og registrering og er fuldt ud ansvarlig for alle aktiviteter, der finder sted under din adgangskode og registrering. Du accepterer straks at underrette os om enhver uautoriseret brug af din adgangskode eller konto eller ethvert andet brud på sikkerheden.

Webstedet betragter disse registreringsoplysninger som private. Oplysningerne opbevares på en sikker server for at beskytte dem mod eksterne parter. Vi bruger kun oplysningerne til de begrænsede formål med at behandle dine ordrer, til statistiske formål for at forbedre vores side og tjenester til dig, til at administrere vores side og for at underrette dig om produkter eller særlige tilbud, der kan være af interesse for dig.

Hvis du afgiver oplysninger, der er usande, unøjagtige, ikke aktuelle eller ufuldstændige, eller vi har rimelig grund til at mistænke, at sådanne oplysninger er usande, unøjagtige, ikke aktuelle eller ufuldstændige, kan vi suspendere eller afslutte din registrering og afvise enhver aktuel og fremtidig brug af siden.

Betalingsmetoder

Alle aftaler og ordre faktureres og indbetales til den bankkonto, der fremgår at fakturaen.

Din adfærd

Du accepterer ikke at reproducere, duplikere, kopiere, sælge, videresælge eller udnytte til kommercielle formål, nogen del af webstedet, brug af webstedet eller adgang til webstedet. Du accepterer ikke at få adgang til Hjemmesiden på nogen anden måde end den, der er offentlig tilgængelig eller via den grænseflade, der er leveret af os til brug for at få adgang til Hjemmesiden.

Vores rettigheder

Vi kan udelukke eller suspendere din adgang til Hjemmesiden, eller til dele af Hjemmesiden, uden varsel for enhver adfærd, som vi efter eget skøn mener er i strid med gældende lovgivning eller er skadelig for en anden brugers interesser, en tredjepartsudbyder, leverandør, licensgiver, tjenesteudbyder eller os.

Hjemmesiden kan vælge at overvåge områder på Hjemmesiden elektronisk og kan afsløre ethvert indhold, optegnelser eller elektronisk kommunikation af enhver art

  • for at imødekomme enhver lov, regulering eller regeringsanmodning;
  • hvis en sådan videregivelse er nødvendig eller passende for at drive stedet; eller
  • for at beskytte vores rettigheder eller ejendom eller rettighederne for brugerne, vores direktører, medarbejdere, repræsentanter, sponsorer, tredjepartsudbydere eller licensgivere. Vi er ikke ansvarlige for screening, politi, redigering eller overvågning af sådant indhold.

 

Gældende lov

Så vidt det er juridisk muligt, skal denne aftale, dens vilkår og betingelser og brugen af denne side være underlagt de love, der til enhver tid eksisterer i Danmark. Ethvert krav vedrørende Hjemmesiden, de tjenester, der leveres via webstedet eller den danske lovgivning, skal regulere indholdet.

Afslutning

En aftale er gældende, indtil den opsiges af en af parterne, i overensstemmelse med de i aftalen indeholdte opsigelsesbestemmelser.

Hvis du ikke længere accepterer at være bundet af en aftale, skal du ophøre med din brug af tjenesten, herunder enhver adgang hertil. Din brug af tjenesten er på eget ansvar. Hvis du er utilfreds med tjenesten, dens indhold eller nogen af vilkårene, betingelserne og politikkerne i denne aftale, er dit eneste og eksklusive retsmiddel at holde op med at bruge tjenesten.

Disse vilkår er effektive, selvom denne aftale opsiges af en af parterne. I henhold til gældende lovgivning forbeholder vi os retten til efter vores skøn at suspendere eller nægte din adgang til hele eller dele af Hjemmesiden med eller uden varsel.

Du accepterer, at enhver opsigelse af din adgang til webstedet kan ske uden forudgående varsel, og du anerkender og accepterer, at vi straks kan deaktivere eller slette din registrering og alle relaterede oplysninger og filer under din registrering og spærre enhver yderligere adgang til sådanne filer eller websted.

Hvis du bryder nogen bestemmelse i denne aftale, må du ikke længere bruge tjenesten. Derudover accepterer du, at vi ikke er ansvarlige over for dig eller nogen tredjepart for nogen opsigelse af din adgang til webstedet.

Generel information

Disse brugsbetingelser udgør hele aftalen mellem Hjemmesiden og dig og regulerer brugen af Hjemmesiden. Du kan også være underlagt yderligere vilkår og betingelser, der kan gælde, når du bruger tilknyttede tjenester, tredjepartsindhold eller tredjepartssoftware. Vores undladelse af at udøve eller håndhæve nogen rettighed eller bestemmelse i brugsbetingelserne skal ikke udgøre et afkald på en sådan rettighed eller bestemmelse. Hvis en bestemmelse i brugsbetingelserne af en domstol med kompetent jurisdiktion findes ugyldig, er parterne ikke desto mindre enige om, at retten skal bestræbe sig på at gennemføre parternes hensigter som afspejlet i bestemmelsen og de øvrige bestemmelser i vilkårene. brug forbliver i fuld kraft og virkning.

Dette dokument findes i en dansk og en engelsk version. Hvis der er væsentlige forskelle mellem de to dokumenter, er den danske version gældende.

Ejendomspartner Danmark er eksperter i at finde de bedste løsninger og leverandører til vores kunder til den bedste pris.

 1. Ejendomspartner Danmarks privatlivspolitik

1.1. 

I denne privatlivspolitik beskrives det, hvordan Ejendomspartner Danmark behandler dine personoplysninger, uanset hvilken form, du måtte oplyse disse overfor os.

1.2
Vi ønsker, at du har tillid til, at vi behandler dine personoplysninger på en betryggende måde. Derfor har vi truffet de tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger, som er nødvendige for at beskytte dine personoplysninger mod uberettiget adgang og brug.

1.3
Ejendomspartner Danmark er dataansvarlig og dermed ansvarlig for, hvordan dine personoplysninger behandles af os og på vores vegne. Hvis du har spørgsmål vedrørende behandlingen, er du velkommen til at kontakte os på Ejendomspartner Danmark, Frydenhøjparken 235, 2650 Hvidovre, eller på mail.

2. Hvilke personoplysninger behandler vi?

2.1
Personoplysninger er alle slags oplysninger, der kan henføres til dig som enkeltperson. Vi behandler forskellige oplysninger om dig afhængigt af, hvorledes vores kontakt er til dig. Fælles for alle former for kontakt er, at vi på intet tidspunkt behandler følsomme personoplysninger. Vi behandler primært oplysninger, du selv har givet os, men indhenter dog undtagelsesvis også oplysninger, der er offentligt tilgængelige.

2.2
Når du kontakter os, behandler vi din e-mailadresse.

Du vil automatisk blive tilmeldt vores nyhedsbrev, som du dog altid kan framelde ved at vælge ‘unsubscribe’ nederst i et nyhedsbrev. (ikke aktuelt endnu)

2.3
Når du er kunde eller samarbejdspartner, behandler vi dit navn, navnet på din virksomhed eller den kunde, du repræsentere, dit telefonnummer og den mail, du har oplyser.

3. Hvad bruger vi personoplysninger til?

3.1
Vi bruger ovenstående oplysninger til følgende formål

  • Kommunikere med dig om konkrete opgaver, som er aktuelle eller som er under forberedelse.
  • Sende invitationer, nyhedsbreve og andet markedsføringsmateriale til dig via e-mail og sms (du kan altid fravælge nyhedsbrevet via et link i hver e-mail)
  • Sende og vise information, som vurderes at være relevant for dig (ud fra de oplysninger, du har givet os) via e-mail, sms og telefon
  • Opfylde vores juridiske forpligtelser og forsvare vores selskab mod evt. retskrav
4. Hvornår bliver personoplysningerne slettet?

4.1
Vi beholder dine personoplysninger, så længe som det er nødvendigt for at opfylde ovenstående formål, eller så længe vi er retligt forpligtet til at opbevare oplysningerne, hvorefter de bliver slettet i overensstemmelse med vores sletningsprocedure. Det vil sige, at nogle oplysninger beholdes længere end andre fx slettes e-mails med personoplysninger efter 1 år, med mindre der kan argumenteres for at gemme til senere brug

4.2
Hvis du eksempelvis indgår en aftale med os, opbevares aftalen og korrespondancen, for at vi kan opfylde vore forpligtelser i henhold til aftalen. Vi kan også opbevare oplysninger længere, hvis det er nødvendigt for at forsvare vores virksomhed mod evt. krav.

5. Hvem videregiver vi dine personoplysninger til?

5.1
Vi videregiver som udgangspunkt kun dine oplysninger, hvis du har givet konkret tilladelse hertil.  Vi videregiver dog dine informationer til selskaber uden for virksomheden, som leverer tjenester til os (såsom it-tjenester, revisor, foreningens pengeinstitut, berigtigende advokat). Vi videregiver også dine personoplysninger til myndighederne, hvis det er krævet ved lov eller administrativ beslutning.

5.2
De selskaber, som vi videregiver oplysninger til, må kun behandle dem i henhold til vores instruks, og vi sikrer et højt sikkerhedsniveau for dine personoplysninger gennem indgåelse af aftaler. Hvis vi overfører dine oplysninger til eksterne selskaber uden for EU/EØS, sikrer vi, at der er truffet passende sikkerheds­foranstaltninger, herunder ved at benytte Europa-Kommissionens standardkontraktbestem­melser om dataoverførsel (som findes på Europa-Kommissionens hjemmeside) i vores aftaler med parter, som modtager personoplysninger.

6. Hjemmel for behandling af personoplysninger

6.1
I de fleste tilfælde behandler vi dine oplysninger for at kunne opfylde virksomhedens formål, levere serviceydelser eller opfylde de indgåede aftaler.  

7. Dine rettigheder i forbindelse med behandling af dine oplysninger

7.1
I henhold til gældende lovgivning om databeskyttelse har du følgende rettigheder i forbindelse med vores behandling af dine personoplysninger:

  • Retten til indsigt, dvs. ret til at få indsigt i, hvilke personoplysninger om dig vi behandler, samt at få udleveret en kopi af dem
  • Retten til berigtigelse, dvs. ret til at få forkerte oplysninger rettet
  • Retten til sletning, dvs. ret til at få dine personoplysninger slettet
  • Retten til begrænsning af behandling, dvs. ret til at kræve, at vi begrænser behandlingen, f.eks. hvis du bestrider nøjagtigheden af de personoplysninger, vi behandler
  • Retten til dataportabilitet, dvs. ret til at anmode om, at dine personoplysninger overføres fra os til et andet selskab
  • Retten til at gøre indsigelse mod, at vi behandler dine personoplysninger – særligt når vi behandler dine oplysninger til brug for direkte markedsføring
  • Retten til at trække dit samtykke tilbage. Dette påvirker dog ikke lovligheden af den behandling, der har fundet sted med dit samtykke, inden du trak dit samtykke tilbage.
  • Retten til at indgive en klage til en tilsynsmyndighed (Datatilsynet), hvis du mener, at vores behandling ikke overholder gældende lovgivning om databeskyttelse.

7.2
Nogle af ovenstående rettigheder gælder kun i visse situationer. Hvis du ønsker at gøre ovenstående rettigheder gældende, skal du henvende dig til Ejendomspartner Danmarkmail.

Dette dokument findes i en dansk og en engelsk version. Hvis der er væsentlige forskelle mellem de to dokumenter, er den danske version gældende.

Om Ejendomspartner Danmark

Ejendomspartner Danmark er leverandør til specielt andels- og ejerboligforeninger samt mindre ejendomsvirksomheder. Ejendomspartner Danmark er en netværksoperatør, der virker som en supplerende partner til bestyrel­ser, rådgivere og ejendomsadministratorer. Vi supplerer bestyrelser i andels- og ejerboligforeniger samt ejendomsinvestorer fra det punkt, hvor en administrators ydelser normalt stopper, til det punkt hvor bestyrelsens eller ejerens behov er opfyldt.

Ejendomspartner Danmark arbejder med en LEAN-tilgang med at finde besparelser i ejendommens faste poster og daglige driftsposter med en digital og dokumenterbar tilgang. Besparelser, der på baggrund af en aktiv, databaseret vedligeholdelse- og handlingsplan, kan geninvesteres i ejendommen, således at ejendommens værdi og brugeroplevelse øges.

Vores netværk af virksomheder kan løse alle de udfordringer, som en bestyrelse eller en ejendomsejer ikke allerede har adgang til. Ejendomspartner Danmark har aktivt udvalgt leverandørerne i netværket, som består af solide, seriøse og kvalitetsfokuserede virksomheder, der kan yde god service til gode priser.

Derved finder ejendomsejeren altid den rigtige leverandør. En leverandør, der har kundens interesser for øje, og som arbejder på at skabe langsigtede relationer. Leverandører, der ikke lever op til disse værdier, kan ikke blive medlem af vores netværk.

Vi kan tilbyde 4 grupper at ydelser:

  1. Løbende support til effektiv forvaltning af jeres variable omkostninger med en LEAN-tilgang
  2. Bæredygtighed, energi og indeklima
  3. Driftsopgaver, vedligeholdelse og byggesager for jeres ejendom
  4. Indkøb af serviceydelser, rådgivning og håndværksmæssig bistand 

 

Løbende support til effektiv forvaltning af jeres variable omkostninger med en LEAN-tilgang

Betaler I for meget for tingene?

Vi oplever alt for ofte, at boligforeninger ikke har optimale service- og indkøbsaftaler. De ydelser, som modtages, er ofte dyre og i en tvivlsom kvalitet. Det kan være svært at være ekspert på, hvad tingene skal koste, og kender man ikke markedet, kan det unødigt koste mange penge. Vi har gode erfaringer med at hjælpe foreninger med at se tingene efter og finde de steder, hvor man kan opnå en besparelse, og ofte samtidigt en serviceforbedring. Det handler nemlig ikke altid kun om at spare. Det handler om at finde den rette balance mellem kvalitet, service og pris.

Bæredygtighed, energi og indeklima

Energimærke er et lovgivningsmæssigt krav i forbindelse med salg af en bolig. Men det kan samtidigt være et konkret værktøj, der kan bruges til at imødekomme nutidens og fremtidens krav til energiforbrug og bæredygtighed.

Et energimærke har i stigende grad indflydelse på, hvor let man sælger sin lejlighed og hvor meget man kan få for den. Vi kan tilbyde energimærke med mening og vi kan supplere med energi- og miljørigtige løsninger til jeres ejendom.

En drifts- og vedligeholdelsesplan, der matcher jeres behov

En drifts- og vedligeholdelsesplan har for den enkelte det formål, at den kan værne om den investering, man har foretaget, når man har købt sin lejlighed. Derfor er det bestyrelsen opgave at sikre, at ejendommen har en aktiv og opdateret drifts- og vedligeholdelsesplan. Vi matcher vores rådgiver med ejendommens behov, så man opnår foreningens ønsker for ejendommen.

Indkøb af serviceydelser, rådgivning og håndværksmæssig bistand

Det kan mange gange være overvældende at stå med tingene selv. Selvom man hyrer en rådgiver, er der stadig rigtig mange opgaver og steder, hvor det kan gå galt. Her kan vi træde til med fleksible løsninger fra all inclusive driftshjælp med inspektør eller driftsleder/vicevært til en second opinion.

Vores netværk af virksomheder kan løse alle de udfordringer, som en bestyrelse eller en ejendomsejer ikke allerede har adgang til. Ejendomspartner Danmark har aktivt udvalgt leverandørerne i netværket, som bestå af solide, seriøse og kvalitetsfokuserede virksomheder, der kan yde god service til gode priser.

Derved finder ejendomsejeren altid den rigtige leverandør. En leverandør, der har kundens interesser for øje, og som arbejder på at skabe langsigtede relationer. Leverandører, der ikke lever op til disse værdier, kan ikke blive medlem af vores netværk.

Kontakt os for at høre mere.

Få en uforpligtende samtale med vores vejleder

Udfyld kontaktformularen, så kan vi tage en snak om, hvordan vi kan hjælpe dig.

Overvejer i at blive partner hos os?

Få en uforpligtende gennemgang af vores partnervejleder. Lad os tage en snak om, om I kan blive en del af vores løsninger indenfor indkøb, drift og byggesager.