1.1.
I denne privatlivspolitik beskrives det, hvordan Ejendomspartner Danmark behandler dine personoplysninger, uanset hvilken form, du måtte oplyse disse overfor os.
1.2
Vi ønsker, at du har tillid til, at vi behandler dine personoplysninger på en betryggende måde. Derfor har vi truffet de tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger, som er nødvendige for at beskytte dine personoplysninger mod uberettiget adgang og brug.
1.3
Ejendomspartner Danmark er dataansvarlig og dermed ansvarlig for, hvordan dine personoplysninger behandles af os og på vores vegne. Hvis du har spørgsmål vedrørende behandlingen, er du velkommen til at kontakte os på Ejendomspartner Danmark, Frydenhøjparken 235, 2650 Hvidovre, eller på mail.
2.1
Personoplysninger er alle slags oplysninger, der kan henføres til dig som enkeltperson. Vi behandler forskellige oplysninger om dig afhængigt af, hvorledes vores kontakt er til dig. Fælles for alle former for kontakt er, at vi på intet tidspunkt behandler følsomme personoplysninger. Vi behandler primært oplysninger, du selv har givet os, men indhenter dog undtagelsesvis også oplysninger, der er offentligt tilgængelige.
2.2
Når du kontakter os, behandler vi din e-mailadresse.
Du vil automatisk blive tilmeldt vores nyhedsbrev, som du dog altid kan framelde ved at vælge ‘unsubscribe’ nederst i et nyhedsbrev. (ikke aktuelt endnu)
2.3
Når du er kunde eller samarbejdspartner, behandler vi dit navn, navnet på din virksomhed eller den kunde, du repræsentere, dit telefonnummer og den mail, du har oplyser.
3.1
Vi bruger ovenstående oplysninger til følgende formål
4.1
Vi beholder dine personoplysninger, så længe som det er nødvendigt for at opfylde ovenstående formål, eller så længe vi er retligt forpligtet til at opbevare oplysningerne, hvorefter de bliver slettet i overensstemmelse med vores sletningsprocedure. Det vil sige, at nogle oplysninger beholdes længere end andre fx slettes e-mails med personoplysninger efter 1 år, med mindre der kan argumenteres for at gemme til senere brug
4.2
Hvis du eksempelvis indgår en aftale med os, opbevares aftalen og korrespondancen, for at vi kan opfylde vore forpligtelser i henhold til aftalen. Vi kan også opbevare oplysninger længere, hvis det er nødvendigt for at forsvare vores virksomhed mod evt. krav.
5.1
Vi videregiver som udgangspunkt kun dine oplysninger, hvis du har givet konkret tilladelse hertil. Vi videregiver dog dine informationer til selskaber uden for virksomheden, som leverer tjenester til os (såsom it-tjenester, revisor, foreningens pengeinstitut, berigtigende advokat). Vi videregiver også dine personoplysninger til myndighederne, hvis det er krævet ved lov eller administrativ beslutning.
5.2
De selskaber, som vi videregiver oplysninger til, må kun behandle dem i henhold til vores instruks, og vi sikrer et højt sikkerhedsniveau for dine personoplysninger gennem indgåelse af aftaler. Hvis vi overfører dine oplysninger til eksterne selskaber uden for EU/EØS, sikrer vi, at der er truffet passende sikkerhedsforanstaltninger, herunder ved at benytte Europa-Kommissionens standardkontraktbestemmelser om dataoverførsel (som findes på Europa-Kommissionens hjemmeside) i vores aftaler med parter, som modtager personoplysninger.
6.1
I de fleste tilfælde behandler vi dine oplysninger for at kunne opfylde virksomhedens formål, levere serviceydelser eller opfylde de indgåede aftaler.
7.1
I henhold til gældende lovgivning om databeskyttelse har du følgende rettigheder i forbindelse med vores behandling af dine personoplysninger:
7.2
Nogle af ovenstående rettigheder gælder kun i visse situationer. Hvis du ønsker at gøre ovenstående rettigheder gældende, skal du henvende dig til Ejendomspartner Danmark på mail.
Dette dokument findes i en dansk og en engelsk version. Hvis der er væsentlige forskelle mellem de to dokumenter, er den danske version gældende.