Hvem gør hvad, hvis noget går galt? Hvordan slukker I for vandet, hvis et vandrør springer, og hvem ringer I så til? Hvem kontakter I, hvis kloakken er stoppet, og hvem skal tage initiativ til at sætte en midlertidig afspærring op?
Det er nogle af de mange spørgsmål, som man som bestyrelse eller ejendomsejer skal kende svaret på, hvis noget går galt. Aftalerne skal være på plads og forberedelserne skal være klaret. Hvis man er velforberedt, så kan man reducere skadens omfang, og sikre personer, bygninger og inventar mod skader.
der kan hjælpe med at udarbejde en beredskabsplan. En plan, der sætter jer i stand til at håndtere mange af de problematiske situationer, som erfaringsmæssigt kan opstå i en ejendom. De situationer, som man ikke kan forudse, kan man også lettere håndtere, hvis der ligger en grundmodel for krisehåndtering i form af en beredskabsplan.
BFSH råder over eksperter, der kan hjælpe med at udbedre skaden, hvis den alligevel sker.
Husk i øvrigt på, at det altid er bedre og billigere at forbygge end at reparere skaden. Med god vedligeholdelse, løbende service og effektiv overvågning, kan mange skade helt undgås.
BFSH samarbejdet med nogle af de mest spændende virksomheder i forhold til at udvikle overvågnings- og skadeforebyggelsesudstyr til vand, varme og el-systemer.
Udfyld kontaktformularen, så kan vi tage en snak om, hvordan vi kan hjælpe dig.
Lad os ringe til dig. Efterlad dit telefonnummer og vi giver dig et kald snarest.